dagen 1 tot 3 - Reisverslag uit Chongqing, China van Gerlin Bekhuis - WaarBenJij.nu dagen 1 tot 3 - Reisverslag uit Chongqing, China van Gerlin Bekhuis - WaarBenJij.nu

dagen 1 tot 3

Door: gerlin

Blijf op de hoogte en volg Gerlin

30 Oktober 2012 | China, Chongqing

Yes! Gelukt. Ik zit op wifi met mijn tablet. Mijn iphone krijgt geen bereik voor wifi. Dat wordt geblokkeerd, op iphone kan je namelijk alle sites bekijken. Niet allowed in china natuurlijk.

Anyway, mijn reis.:)

De vlucht is goed gegaan. Zonder paniekaanval of kotsen. Ik heb 3 films gezien: brave, the avenger en mirror mirror. Ik ben niet aan slapen toegekomen. We hebben 7 uur tijd verschil. Dus toen wij zouden aankomen om half 8 waren we nog harstikke wakker , pas half 1 in nederland op zaterdavond he. Haha. Bij de douane aangekomen kreeg ik een stempel en een streep door mijn visum. Jippie! We werden opgevabgen door een chineze man en vrouw. Ze begroeten ons met een glimlach en alleen onze begeleider met een handshake en leuke vragen. Want onze begeleider heeft status hier. Wij niet. Onze tassen werden gezet in een busje en daarna wijzelf. Haha. Chongqing is groot! Niet normaal! Ze hebben er flats staan, zo groot dat compleet Hasseltse bevolking er makkelijk allemaal een kamer kan krijgen. Bakkie veel smog, we kunnen 5 km ver kijken en de blauwe lucht op zich niet zien. De universiteit is enorm groot. Veel gebouwen en chinezen.

Ik vertel morgen verder. Mijn tablet typt kak. Ik ben al een half uur bezig met dit ku* stuk. Morgen een laptop tot mijn beschikking. Het gaat goed en het ishier super leuk!

Liefs!

  • 30 Oktober 2012 - 15:16

    Gerrie:

    hai die Gerlin.
    ..dus als je boven in de flat staat zie je nog nix.
    Beetje jammer ja! Maar ik denk dat je op straat genoeg te zien hebt.
    Geniet er lekker van en ohnt mohn..
    tuut mij

  • 30 Oktober 2012 - 15:25

    Lisa:

    YAY! Hahaha! Wat een heerlijk verhaal :P
    Fijn dat het goed met je gaat en je status 'numb' is. Ghehe.
    Ik begrijp dat je je helemaal thuis voelt in die wereld-twee-keer-zo-groot-als-nederland-stad.
    Maar doe mij maar het heldere water van de pssps-Hoornseplass ;)

    DOEIPOEIDELOEI
    xx Lisa

  • 30 Oktober 2012 - 19:07

    Harold:

    Gerlin wat leuk om te lezen. Ik vind veel goed maar je komt niet met zo'n kleine geimporteerde chinees thuis. Hahaha

  • 30 Oktober 2012 - 19:07

    Harold:

    Gerlin wat leuk om te lezen. Ik vind veel goed maar je komt niet met zo'n kleine geimporteerde chinees thuis. Hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerlin

Actief sinds 26 Okt. 2012
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 7143

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 12 November 2012

Chongqing

Landen bezocht: