Night before - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gerlin Bekhuis - WaarBenJij.nu Night before - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gerlin Bekhuis - WaarBenJij.nu

Night before

Door: Gerlin

Blijf op de hoogte en volg Gerlin

26 Oktober 2012 | Nederland, Zwolle

Foei. over een paar uur vertrek ik. Super zin in. Alles is gepakt en alles heb ik mee denk ik. Mijn koffer komt precies op de 20 kg. Hopelijk nog steeds als ik in check. Raar dat als je met je koffer op de weegschaal gaat staan, je dan opeens heel graag zwaar wil zijn.. dan hoef je namelijk niet weer je hele koffer over hoop te halen. Nog even douchen en dan lekker slapen.
Morgen dan toch echt naar onwerkelijk-dat-ik-ga-land-van-mijn-dromen: CHINA.
slaap lekker. x.


  • 27 Oktober 2012 - 09:26

    Lisa Drijfhout:

    Leukkkkk!
    Veel pleasure! :D
    xx

  • 27 Oktober 2012 - 13:10

    Harold:

    fijne reis; je zit nu in het vliegtuig en gaat zo landen in Helsinki.

  • 27 Oktober 2012 - 20:43

    Albina:

    He chick, spannnnnennddd!
    Als je dit leest ben je al geland, veilig en wel.. waarschijnlijk ook brak en wel. Maar wel wel.
    Ik kijk uit naar je volgende berichten.. zet er ook even wat foto's op if posible.
    xxx

  • 29 Oktober 2012 - 11:28

    Joanne:

    GIVE US MOORRRE.

  • 29 Oktober 2012 - 12:50

    Gerrie:

    ja...ben ook wel benieuwd eigenlijk!
    Mooi dat alles tot nu toe zo goed is gegaan.
    won may piksjer? kunnen we ZIEN hoe het met je gaat.. :)
    veeeel liefs! mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerlin

Actief sinds 26 Okt. 2012
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 7155

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 12 November 2012

Chongqing

Landen bezocht: