Chongqing - Reisverslagen van Gerlin Bekhuis - WaarBenJij.nu Chongqing - Reisverslagen van Gerlin Bekhuis - WaarBenJij.nu
Chongqing

Nog 1 nachtje slapen en dan zit ik in het vliegtuig naar Chongqing, China! YEAH BABY!

Na een presentatie van school over een uitwisseling met China, werd ik super enthousiast. Ik heb me aangemeld voor de loting samen met mijn vriendin Audrey. And guess what.. we zitten er bij!

Nu na de vakantie begint het avontuur pas echt. We gaan met 15 leerlingen van verschillende opleidingen de Chinese cultuur ontdekken. We verblijven op een universiteiten campus van Chongqing. Daar krijgen we verschillende lessen en workshops over de cultuur van China. We krijgen nog de stad te zien van 28 miljoen inwoners en mooie boeddhistische beeldhouwwerken enz.
Het worden twee drukke, volle, gezellige, indrukwekkende weken.

Ik zal het hierop allemaal beschrijven.

Recente Reisverslagen:

08 November 2012

ni haou

02 November 2012

yes

30 Oktober 2012

dagen 1 tot 3

29 Oktober 2012

shit

26 Oktober 2012

Night before
Gerlin

Actief sinds 26 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7160

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 12 November 2012

Chongqing

Landen bezocht: