shit - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gerlin Bekhuis - WaarBenJij.nu shit - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gerlin Bekhuis - WaarBenJij.nu

shit

Door: gerlin

Blijf op de hoogte en volg Gerlin

29 Oktober 2012 | Nederland, Zwolle

Ja. Nadat ik een uur een heel gaaf heb lopen typen is mijn verhaal weg. Dus ik zet me over mijn woede heen door even te gaan slapen. Ik schrijf morgen in mijn rust tijd alles overnieuw. Love you

  • 29 Oktober 2012 - 16:00

    Gerrie:

    ...ach lieve schatje, wat balen.
    Kan me ongeveer voorstellen hoe je er dan bij zit.
    Nou, we wachten gewoon rustig af hier in het druilerige Nederland.
    Koud jonge!
    dikke tuut, mij

  • 29 Oktober 2012 - 16:40

    Lisa:

    Oh dat is echt shit! :(
    Nou lekker slapen, ik zie op mijn mobiel dat het nu twintig voor 12 is bij jullie.
    Inderdaad tijd om op bed te gaan ;)

    Kus je grote zus!

    Ps. TIP: typ de volgende keer je verhaal eerst op je mail,
    die slaat hem om de zoveel minuten uit zichzelf als concept op.
    Dan kun je hem daarna zo copy-pasten naar deze crappy site ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerlin

Actief sinds 26 Okt. 2012
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 7159

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 12 November 2012

Chongqing

Landen bezocht: